Ontvouw je Ziel: Een Reis met Dharma School naar Zielsbestemming

In de wirwar van het leven, waar de dagen zich aaneenrijgen als pagina's in een boek, streven velen van ons naar een diepere betekenis. Dharma School is een opleidingsinstituut voor persoonlijke groei en persoonlijk leiderschap. In het verticale jaar “Cyclus van het Leven” van de tweejarige opleiding tot Zijnscoach reiken we uit naar degenen die op zoek zijn naar de essentie van hun bestaan. Met een unieke kijk op de rol van existentiële thema's in de ontwikkeling van onze zielenreis, opent Dharma School de deuren naar zielsbestemming, zielsrust, zielsverlangens, en het vinden van je plek in dit leven.

De Magie van Existentialisme:

Bij Dharma School geloven we in de kracht van existentiële thema's. Ze vormen de kern van onze benadering, omdat ze de essentie van het menselijk bestaan weerspiegelen. Zielsbestemming, zielsrust, en het ontdekken van je plek in dit leven zijn geen luchtkastelen; het zijn reële bestemmingen op de kaart van ons innerlijk zelf.

Zelfwaardering als Leidraad:

In de bedrading van onze opleiding tot Zijnscoach speelt zelfwaardering een cruciale rol. Hoe kun je anderen begeleiden op hun zielsreis als je niet hebt geleerd om jezelf te waarderen? Zelfwaardering fungeert als een kompas, leidend naar de diepste lagen van je eigen ziel en die van anderen.

Omarmen van Waarden:

Welke waarden omarm jij? Bij Dharma School moedigen we jou aan om waarden te kiezen die resoneren met je diepste zelf. Of het nu gaat om mededogen, vrijheid, waarheid of verbondenheid, deze waarden vormen de bouwstenen van een betekenisvol leven.

Bestaansgrond en -recht:

Wat geeft jouw bestaansgrond? En wat betekent bestaansrecht? Bij Dharma School geloven we dat het antwoord ligt in het begrijpen van je eigen unieke bijdrage aan de wereld. Iedere ziel heeft een doel, een reden van bestaan. Onze opleiding reikt verder dan alleen kennis; het is een ontdekkingsreis naar jouw eigen betekenis en recht om te bestaan.

Zielscoach als Gids:

In het verticale jaar van onze tweejarige opleiding tot Zijnscoach ligt de nadruk op begeleiding, niet op duwen of trekken. Als Zijnscoach gids je anderen in hun zoektocht naar zielsbestemming en betekenis. We geloven niet in het dicteren van antwoorden, maar in het ontsluieren van inzichten.

Voor Wie is Dharma School?

Onze opleiding is ontworpen voor coaches, psychologen, leidinggevenden, en zorgprofessionals met een brede belangstelling. Het is voor iedere ziel met een verlangen naar meer, een roep om hun zielsbestemming te vinden en te komen tot een betekenisvol bestaan.

Een Uitnodiging tot Oneindigheid:

Bij Dharma School nodigen we je uit om deel te nemen aan een reis naar oneindigheid. Een reis die niet alleen het intellect aanspreekt, maar ook de diepten van je ziel raakt. Kom en ontdek de magie van existentiële thema's, de kracht van zelfwaardering, en de betekenis van jouw bestaansgrond.

Laat Dharma School je gids zijn in de ontvouwing van je ziel, op de reis die leven heet. Voor meer informatie over de opleiding en hoe je kunt deelnemen aan deze transformerende ervaring, bezoek onze website of neem contact met mij op.

Met liefde en licht,

Ronny